Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnímání chudoby žáky II. stupně vybrané ZŠ
Tobišková, Dana ; Hanušová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Blažková, Veronika (oponent)
Diplomová práce je zam ena na to, jak žáci II. stupn vybrané základní školy - ZŠ a MŠ Dolní Poustevna vnímají chudobu. Konkrétn se práce zabývá tím, do jaké míry žáci rozlišují subjektivní vnímání chudoby, jsou-li schopni rozlišit skupiny obyvatel ohrožené chudobou, zda se orientují v možné pomoci lidem ohroženým chudobou. Dále se zabývá rozlišením a popsáním jednotlivých aspekt d tské chudoby a interpretací této problematiky. Teoretická ást je rozd lena na dv ásti. V první ásti jsou vysv tleny a popsány aspekty chudoby od samotné definice pojmu chudoba p es její koncepty, p í iny, m ení, cyklus chudoby až po problematiku sociálního vylou ení. Druhá ást je zam ena na problematiku dít te a jeho pot eby. Zabývá se psychickým a biologickým vývojem dít te a významem rodiny pro život dít te. Pozornost je v práci v nována i sociáln -právní ochran dít te, prevenci chudoby a úloze státu v této problematice. Praktická ást tvo í výzkumné šet ení, které bylo provedeno formou dotazník na základní škole. Jedná se o kvantitativní zkoumání, p i emž byla využita metoda dotazování. Cílem práce je zjistit, jak žáci druhého stupn Základní a Mate ské školy v Dolní Poustevn vnímají pojem chudoba a s ní spojená rizika p ípadného sociálního vylou ení, na základ zjišt ných výsledk je sestaven soubor doporu ení pro vyu...
Vnímání chudoby žáky II. stupně vybrané ZŠ
Tobišková, Dana ; Hanušová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Blažková, Veronika (oponent)
Diplomová práce je zam ena na to, jak žáci II. stupn vybrané základní školy - ZŠ a MŠ Dolní Poustevna vnímají chudobu. Konkrétn se práce zabývá tím, do jaké míry žáci rozlišují subjektivní vnímání chudoby, jsou-li schopni rozlišit skupiny obyvatel ohrožené chudobou, zda se orientují v možné pomoci lidem ohroženým chudobou. Dále se zabývá rozlišením a popsáním jednotlivých aspekt d tské chudoby a interpretací této problematiky. Teoretická ást je rozd lena na dv ásti. V první ásti jsou vysv tleny a popsány aspekty chudoby od samotné definice pojmu chudoba p es její koncepty, p í iny, m ení, cyklus chudoby až po problematiku sociálního vylou ení. Druhá ást je zam ena na problematiku dít te a jeho pot eby. Zabývá se psychickým a biologickým vývojem dít te a významem rodiny pro život dít te. Pozornost je v práci v nována i sociáln -právní ochran dít te, prevenci chudoby a úloze státu v této problematice. Praktická ást tvo í výzkumné šet ení, které bylo provedeno formou dotazník na základní škole. Jedná se o kvantitativní zkoumání, p i emž byla využita metoda dotazování. Cílem práce je zjistit, jak žáci druhého stupn Základní a Mate ské školy v Dolní Poustevn vnímají pojem chudoba a s ní spojená rizika p ípadného sociálního vylou ení, na základ zjišt ných výsledk je sestaven soubor doporu ení pro vyu...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.